Δευτέρα 7 Μαΐου 2012

Oh no no, time is evil!

Δεν ξέρω αν πιστεύετε στα όνειρα, εγώ έχω αρχίσει να παθαίνω μία τρελή ψύχωση με αυτά σε σημείο να ξέρω τι θα συμβεί την επόμενη μέρα, αφού είναι τέρμα προφητικά. 

Οκ τρελαίνομαι, τέλος πάντων.  Το πρωί υποτίθεται πως είχα έμπνευση, τώρα εξαφανίστηκε μαζί με το σουβλάκι που νόμιζα πως είχα αφήσει μισοτελειωμένο αλλά δεν το βλέπω πια.
Όπου να'ναι ολοκληρώνω τη συλλογή Sims 2 που έχω αρχίσει και θα φύγει τελείως ο ελέυθερος χρόνος που δεν αξιοποιώ ούτως ή άλλως. 
Imma no lifer :( 

Η καθημερινότητα άρχισε να μου τρώει το συκώτι και συνεχίζει προς τα πάνω σαν αρρώστεια που σε σκοτώνω αργά και βασανιστικά. Θέλω κάτι ενδιαφέρον στην ζωή μου πια δεν μπορώ την ρουτίνα.

Και να κάτι ενδιαφέρον:


I hurt you
I’m not sorry
It does you good
Hear how it screams!

Ω, ναιιιι, ό,τι πρέπει. Στίχοι από γερμανικό τραγούδι, Rammstein και μια ευχή να γίνει πραγματικότητα πάνω σε αυτούς που μισείς αληθινά.
Απολαύστε!
Ich tu dir weh by Rammstein
''Wohin gehst du wohin?''

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.