Σάββατο 12 Νοεμβρίου 2011

Sick people make me sick.

Είμαι πάλι εδώ, όχι τόσο χαρούμενη αυτή τη φορά, γιατί διαπίστωσα κάτι που με έβαλε σε σκέψεις και με απογοήτευσε τόσο πολύ που δεν θέλω να το ξαναβάλω στο νου μου. 

Όλα άρχισαν πριν κανένα μισάωρο. Έχοντας τελειώσει τις δουλείες μου έκατσα στον υπολογιστή μην έχοντας τίποτε άλλο να κάνω. Συνομίλησα με κάνα δυό φίλους, είδα την βροχή και έτσι ξαφνικά είδα και μία εικόνα. Τι εικόνα όμως. Δείχνει αρχικά ένα γατάκι μηνών, μπορώ να πω. Στο 2ο μέρος της εικόνας δείχνει ένα τακούνι. Πάνω στο κεφάλι του γατιού. Στο 3ο μέρος το τακούνι έχει διαπεράσει το κεφάλι του γατιού στην κυριολεξία. Και πραγματικά η εικόνα αυτή δεν είναι ψεύτικη. Στο 4ο μέρος το κεφάλι του γατιού πια είναι παραμορφωμένο και δεν υπάρχει ίχνος στεναχώριας στο βλέμμα της κοπέλας που έκανε αυτή τη μακάβρια πράξη. 

Η ΆΠΟΨΗ ΜΟΥ?

Πρώτα απ'όλα έμεινα άφωνη. Στην αρχή είχα αμφιβολίες για το αν είναι αληθινή φωτογραφία ή όχι μα το βίντεο του συγκεκριμένου γεγονότος με έπεισε. Μετά από τον πνιγμό των κουταβιών σε ένα ποτάμι και το κουνέλι που πετάχτηκε στους τοίχους από μία κοπέλα αυτό κατά την γνώμη μου δεν έχει όρια. Είναι απάνθρωπο, απόκοσμο, απολίτιστο και ντροπιαστικό.
Ντροπή σε αυτόν που ανέθρεψε την κοπέλα έτσι.
ΝΤΡΟΠΉ

Για όποιους δεν τρώνε τώρα και δεν σιχαίνονται μπορούν να δουν το βίντεο εδώ.Τα συμπεράσματα δικά σας.


*Για όποιον θέλει να μάθει που μπορεί να κάνει καταγγελία για κακοποίηση ζώου ας διαβάσει αυτό το άρθρο.*
Πού μπορείτε να κάνετε καταγγελία για κακοποιήσεις ζώων

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.