Κυριακή 23 Οκτωβρίου 2011

R.I.P Marco Simoncelli...


Ναι, ήταν αρκετά νέος για να πεθάνει μόλις 24. Τραύματα στον αυχένα, στο κεφάλι και στο θώρακα σήμαναν το θάνατο του στη Μαλαισία κατά τη διάρκεια ενός αγώνα. Κατευθείαν ο αγώνας έληξε με την κόκκινη σημαία. 

Έτσι λοιπόν  ξεκινάω το σημερινό θέμα μου .Δυστυχώς...

Και νιώθω χάλια για έναν ακόμα λόγο!!! Όμως γιατί?? Γιατί έχω αυτό το σπαστικό συνάχι που δεν φεύγει για 5 μέρες?? Που τρέχει η μύξα καταρράκτης?? Που βήχεις και σου φεύγει ο πάτος από τον πόνο?? Που φτερνίζεσαι και πετάγεται ένα κιλό σάλιο στο τοίχο ?? Που κοιμάσαι και βουλώνει το ρουθούνι και ΌΤΑΝ ...λέω...ΌΤΑΝ ξεβουλώσει πας να χαρείς και βουλώνει το άλλο ?? Μήπως πάει ο νους σας ?? Ας με συγχωρέσει ο Θεός που δεν σέβομαι τον μακαρίτη τον Marco και λέω τα δικά μου.



Anywaaaay εδώ και .. 3 μήνες έχω αγοράσει εργαλεία, χάντρες, πηλό, κορδόνια, σκατούλια, οτιδήποτε μπορείτε να φανταστείτε που να έχει σχέση με τα κοσμήματα, για να δημιουργήσω τα δικά μου χειροποίητα πραγματάκια γιατί η φαντασία μου πάει σύννεφο :3. Και όμως. Δεν τα έχω αγγίζει ακόμα. Τον λόγο δεν τον εγνωρίζω . Μπορεί να βαριέμαι και να μην το καταλαβαίνω. Αλλά την δημιουργικότητα μου ξέρω να την εκδηλώνω αλλού!!! Στα νύχια μου παραδείγματος χάρη!! 



Anywaaaaay ας αναφέρω τώρα κάτι που με εντυπωσίασε πραγματικά σχετικά με ένα usb χωρητικότητας 4GB. Πολύ απλό έτσι ? Γιατί όμως να κάνει 870 δολάρια ??? I'll let you guess!!!! 

Οκ βαρέθηκα απλά είναι  24 καρατίων! Ολόχρυσο ! Και δεν τελειώνει εδώ ! Έβγαλαν και χρυσό macbook. Να δω ποιος θα το αγοράσει με τέτοια κρίση.


"WE ARE FUCKING HUNGRY !!!!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.