Σάββατο 10 Δεκεμβρίου 2011

Never forget you! Totally want a new room!

 Μπορεί να σας άφησα για κάνα δύο βδομάδες αλλά δεν παύει να έχω ακόμα έμπνευση και θα συνεχίσω να γράφω μέχρι να αδειάσει η δεξαμενή της σκέψης μου.


Τελευταία λοιπόν έχω πολλά στο μυαλό μου. Πρώτα απ'όλα σκέφτομαι μία ολική ανακαίνιση στο δωμάτιο μου.  Αφίσες από anime και manga σε έναν τοίχο. Αστερισμοί που θα φαίνονται μόνο στο σκοτάδι θα σχεδιαστούν στο ταβάνι. Και θα ξεκαθαρίσω την αρχειοθήκη με τις σχολικές φωτοτυπίες. Αυτά προς το παρόν και άντε να πείσω την μάνα μου.
Σημαντική αναφορά στον Αντωνάκη ''Ούκι'' Κουγιουμτζόγλου που μου κάνει την ζωή δύσκολη και το χέρι μου πονάει μετά την μπουνιά που μου έδωσε τις προάλλες. Αλλά τον συγχωρώ. 
By the way προτείνω μία απίστευτη ταινία. Το Transformers 3 The Dark of the Moon. Τέλεια γραφικά και σκηνές που σου παίρνουν την ανάσα. Καλή ηθοποιία, μία φοβερή γκόμενα, συγκίνηση, άγχος και φοβερή αρχή. Είναι must για κάποιον που θέλει δράση και περιπέτεια συμπεριλαμβάνοντας το υπερφυσικό, ειδικά τα ρομπότ και έναν πλανήτη που πραγματικά δεν υπάρχει. Ωραίο έργο...Σήμερα λοιπόν υποσχέθηκα creepy animals!
Here you are









Elpida's Tip
''You are beautiful no matter what they say-Christina Aguilera''

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.